Det tilbyder vi

Overordnet om Gl. Lindholm skole (redigeret dec. 2022)

• Der er ca. 620 elever på skolen, som har klasser fra børnehaveklasse til 9. klasse, inklusiv specialklasseafsnit.
  • Ca. 70 lærere er ansat på Gl. Lindholm Skole inkl. børnehaveklassepersonale.
  • Der er ansat ca. 30 pædagoger.
  • Desuden er der 22 teknisk administrative medarbejdere på skolen, herunder teknisk service og rengøring.

Der er DUS (skolefritidsordning) for 0.-3. klasse med tre underafdelinger, DUS A har pt. 72, B har pt. 54 og DUS C har pt. 99 børn.
Det er en certificeret idræts-dus.

Der er tilknyttet svømmesal til skolen. Den udlånes også til øvrige skoler og svømmeklubben NORD. Skolen har Multihus, Vikingesti, nye legepladser over hele skolen.

Multikulturhuset er der flere brugere, der kommer på skolen (squaredansere, skakklub, taekwondoforening, gymnastikforening, fodboldklub, dagpleje, pensionistklub mm.).

Velkommen