MENU
Aula_close Layer 1

DUS C 2. og 3. klasse

Velkommen til DUS C for 2. og 3. klasse

Kontakt: Se separat menupunkt.
Åbningstider: Se separat menupunkt.

DUS-Fællesleder: 
Charlotte Dencker


Personale:

  • Peter Rysgaard: afdelingsleder, (37 timer)
  • Christian Larsen: Pædagog, (38 timer), 2.klasser
  • Susanne Berntsen: Pædagog, (37 timer), 2. klasser (pt. sygemeldt)
  • Britta Christensen: Pædagog, (37 timer), 2. klasser
  • Marie Lousie Lauth Johansen: Pædagog, (35 timer), 3. klasser
  • Saad Allami: Pædagogmedhjælper, (35 timer), Sprogstøtte 1.-3. årgang
  • Hanne Jacobsen: Pædagogmedhjælper, (35 timer), 3.klasser
  • Christian Madsen: Pædagog, (35 timer), 3. klasser
  • Helene Larsen: Pædagogmedhjælper, (20 timer)
  •  

DUSC

Lage

Hygge

Hyggesnak

Velkommen til DUS C

Forældresamarbejde.

I 2. og 3. klasse går børnene ofte selv hjem eller videre til fritidsaktiviteter, derfor kommer mange forældre ikke dagligt i dussen. Vi vil gerne have en gensidig dialog mellem hjemmet og dussen og I er altid velkomne til at kontakte os. Ligeledes vil vi kontakte jer, hvis der opstår problematikker i forbindelse med jeres/dit barns dagligdag. Der er altid "kaffe på kanden" og tid til en lille hyggesnak, og vi vil gerne have ris og ros og nye ideer.

Dyr


Samarbejde med skolen

Vi har et tæt samarbejde med lærerne for 2. og 3. klasse, hvor pædagogerne i DUSsen er tilknyttet et team, som holder et planlægningsmøde hver uge. Pædagogerne deltager derudover i skoletimer og varetager UU-timer samt fokus-timerne, og deltager i begge forældresamtaler.

Teammøder med skolen

Hver uge 1,5 time.

Info til hjemmet

Specielle invitationer (som f.eks. aftenåbning) - sendes ud via forældreintra. Meddelelser vedr. ture og lign. vil så vidt muligt blive givet barnet med hjem senest dagen før. En årsplan over f.eks. aftenåbningerne kan ses på Skolens hjemmeside under Aktivitetskalenderen.

ForældreIntra samt MinInstitution:

Disse er to meget vigtige besked- og informationskilder til dussens hverdag!

Vi skriver mange opslag på ForældreIntra - og via MinInstitution kan man som forælder udfylde oplysninger om sit barn samt melde fri og sygdom. Og i dussen skal man krydse barnet af på ophængt computerskærm.

De findes også som APPs

MinInstitution kan hentes som en APP, som vi anbefaler at I downloader for nemmere adgang; APP'en hedder "MI forælder".

Der findes også en APP til ForældreIntra; den hedder "SI ForældreIntra".

Skiftetøj

Da vejret og børnenes leg veksler meget, er det vigtig at jeres barn har noget skiftetøj liggende i DUSsen.

Jeres barn skal medbringe:

  • Hjemmesko
  • Regntøj og gummistøvler
  • Badetøj
  • Skiftetøj

Legetøj

Må medbringes hver dag. På eget ANSVAR!

Computerdage:

Børnene har lov til at spille på computer, egne tablets og mobiler, mandag, torsdag og fredag.

Svømning:

Det er muligt at komme med DUSsen i svømmehal, tirsdag og torsdag; 14.30-15.30.

Svømmehal
Aalborg turnering:

Vi deltager gerne i Aalborg turneringen og andre sportsturneringer der arrangeres. I år deltager vi i hockey, pool, skumfodbold samt fodbold. De børn der bliver udtaget for besked herom.

Kontakt: Se separat menupunkt.
Åbningstider: Se separat menupunkt.